sir-alex Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Ja, du leste overskriften. Valget står i mellom Nokia 6680 og Sony ericsson Z800i. HVem hadde dere valgt?? Hvem er best??prisen har ingen ting å si. Jeg vil ha en mobil med Bra skjerm, Kamera og ha mange muligheter med mobilen. Batteritiden teller også litt... Kan dere nevne det dere synes er positivt/negativt med disse mobilene.. Uansett om dere skal skrive lite eller mye,skriv hvem dere ville valgt Håper på rask hjelp Sir-alex Endret 2. oktober 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
voluz Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Så definitivt 6680. Er i en helt annen klase enn Z800i. Sistnevnte har i det hele tatt ikke fått særlig bra kritikk i noen tester, mens 6680 har fått meget god kritikk. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Så definitivt 6680. Er i en helt annen klase enn Z800i. Sistnevnte har i det hele tatt ikke fått særlig bra kritikk i noen tester, mens 6680 har fått meget god kritikk. Takker for svar, noen flere som Har synspunkter på dette? Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Definitivt N6680 Bruker den selv, og er meget fornøyd. Z800i virker noe klossette. Har generelt ikke noe til overs for kamskjell telefoner. Noe spesielt du lurer på? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Noe spesielt du lurer på? Ja, jeg lurer faktisk på en ting. Når du foreksempel har tatt et bilde, er det mulig å Zoome inn da når man ser på bilde i galleriet?Zoome inn bilder i ettertid... Også lurer jeg på om man kan se bilder/film i fullskjerm?? Endret 2. oktober 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Det følger med flere redigeringsprogram for bilder og film. Bare å slippe fantasien løs. Bilder, film, internett osv. vises i fullskjerm. En arbeidskolega kjøpte Z800i, og eg ikke spesielt fornøyd for å si det sån.. men da sett opp mot P900 Endret 2. oktober 2005 av Dolce_vita Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Har vurdert de samme telefonene selv, og er i tvil. 6680: Bedre spesifikasjoner, småe taster (for eg virker det sånn) z800i: Treigere, litt stor og klossete, SE-merkenavn Men ville nok valgt på en 6680 til slutt, etter en helhetsvurdering. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Dette kan muligens hjelpe deg litt på vei.. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hehe, den testen gjør vel saken klar... ? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Hehe, den testen gjør vel saken klar... ? Jeg har sett den testen ville bare høre med andre som har testet den å. Får å være helt sikker. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Kan noen hjelp meg å finne hvor jeg finnert billigst mulig minnekort til Nokia 6680, Helst 512Mb, men dere kan også ta med 256 Mb Lenke til kommentar
_Esc Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Heisan, Jeg kjøpte mitt 512 på www.komplett.no fungerer utmerket, TomTom Mobile tar jo litt plass, ca 230mb tror jeg. resten er til musikk og spill, progz etc men kunne tenkt meg nytt headset da ledning er litt kort og stiv.. Pass på at du har siste Firmware, ellers støttes visstnok ikke 512-kort. Dette gjøres gratis hos nærmeste service-center. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Heisan, Jeg kjøpte mitt 512 på www.komplett.no fungerer utmerket, TomTom Mobile tar jo litt plass, ca 230mb tror jeg. resten er til musikk og spill, progz etc men kunne tenkt meg nytt headset da ledning er litt kort og stiv.. Pass på at du har siste Firmware, ellers støttes visstnok ikke 512-kort. Dette gjøres gratis hos nærmeste service-center. Tusen Takk for tips. Har 6680 nå. Er det dette jeg kan bruke: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311558&cks=PLS Jeg har et spørsmål angående 6680, det er noe som irriterer meg Grusomt. Er det mulig å se hvem meldingen komme fra før du åpner den?? Det komme bare opp "1 ny melding" ikke navnet eller nummeret. Dette er Irriterende. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har et spørsmål angående 6680, det er noe som irriterer meg Grusomt. Er det mulig å se hvem meldingen komme fra før du åpner den?? Det komme bare opp "1 ny melding" ikke navnet eller nummeret. Dette er Irriterende. Nå har jeg ikke hatt Nokia på lenge, men på de Nokia'ene jeg hadde kom det aldri opp annet enn "1 ny melding". For å se hvem det var fra måtte jeg enten åpne meldingen eller gå inn i innboksen. Mens på de andre telefonene jeg har hatt har det stått hvem meldingen er fra i den "popup-varslingen". Kort sagt så vet jeg ikke hvordan det funker på 6680. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Funker dette med Nokia 6680??det var billig: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=51510 Lenke til kommentar
ozzy oz Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Funker dette med Nokia 6680??det var billig: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=51510 Desverre, tror ikke det minnekortet passer til din 6680. rs-mmc kortet må være av typen dual voltage 1.8v. dette minnekortet kan være et godt valg for deg Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Heisan, Jeg kjøpte mitt 512 på www.komplett.no fungerer utmerket, TomTom Mobile tar jo litt plass, ca 230mb tror jeg. resten er til musikk og spill, progz etc men kunne tenkt meg nytt headset da ledning er litt kort og stiv.. Pass på at du har siste Firmware, ellers støttes visstnok ikke 512-kort. Dette gjøres gratis hos nærmeste service-center. Tusen Takk for tips. Har 6680 nå. Er det dette jeg kan bruke: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311558&cks=PLS Jeg har et spørsmål angående 6680, det er noe som irriterer meg Grusomt. Er det mulig å se hvem meldingen komme fra før du åpner den?? Det komme bare opp "1 ny melding" ikke navnet eller nummeret. Dette er Irriterende. Gratulerer! Hvor kjøpte du den? Dessverre er det ikke mulig (så vidt jeg veit) å se nummeret meldingen kommer fra med nokia... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå