Ni kon Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei alle sammen. En kompis av meg ble tatt av politiet på fredag og jeg er kalt inn til avhør i morgen jeg også. Dessverre har vi latt en del filer flakset over våre shdsl linjer fra Catch, og det er en del giga som har flaksa mellom oss. Heldigivs skjønte dama til min komips at det var politiet som var på besøk og tok med seg de to serverne ut bakveien, slik at politiet ikke fant noen hdd's med kopiert materiale. Mulig de fant noen dvd'er, men den tror jeg skal gå bra. Våre 20 TB med materiale er gjemt godt og no way om de finner dette. Vi skal spille på at det er lov å ta backup, og at han har hjulpet meg med å ta backup av noen filmer, programmer etc. Bilde av rommet politiet "stormet": Link Nå, har vi en god sak når vi sier at vi bare to backup til oss to ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Høhø, det satt "litt" mange cd-rommer i de PC'ene der kanskje? Siden du poster under Humor er det bare tull regner jeg med. Hvis jeg hadde tatt backup av alle musikkcd'ene mine ville det sett sånn ut. Endret 2. oktober 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Saken din blir da vel langt i fra bedre av å legge ut hele historien her? Og nicket ditt er vel ikke så veldig anonymt heller, kjipt om noen skulle snuble over dette her.¨ Edit: Ahh, teh category! Og bildet, som jeg midlertidig åpna i en ny tab Endret 2. oktober 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 *Hint, det er et tullebilde.* Off-topic/Humor. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Haha, så bra Det tok noen sekunder før jeg kom på hvilken kategori vi er i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå