mandela Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) lurer på om det er bare å levere batteriet tilbake til en elektrobutikk som spesialavfall, eller om det er mulig å lade opp cellene i LION batteriet. batteri til dell500m Endret 2. oktober 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
Loddebolt Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Av ren nyskjerrighet har jeg åpnet plastdekslene til flere deffekte batterier og som regel er det flere batterier på størrelse med AAA batterier som sitter inni. Disse er som oftest loddet ihop på diverse måter. Kanskje det er mulig å erstatte disse med vanlige oppladbare batterier hvis man er litt fingernem? Endret 2. oktober 2005 av oj9900 Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 ville ikke ha prøvd og fikse på de bateriene da Litium ion baterier har like mye energi som dynamitt i med samme vekt. Det er nok bare og levere det inn, gjør du det feil har du en potensiel kinaputt på sørelse med batteriet ditt sitende i laptopen, og hvis du da har den på fanget kan det bli virkelig ille. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ja, en skal være forsiktig med Li-Ion batterier, husker for mange år siden da jeg lærte at de var eksplosiv at det måtte jeg teste, jeg la et slikt lite "klokke-batteri" på varmovnen, det smalt godt ;-) Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det er jo kjent under "nokia problemet" fordi de første litium ion bateriene fra den finske produsenten hadde en tendens til og sprenge mobilene i fillebiter. Lenke til kommentar
javascript Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Du kan få laget ny innmat til batteriet hos Automax i Oslo. Prof Birkelandsvei ettellerannet. Verdt en telefonsamtale.. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 For de som liker å mekke: How to rebuild a Li-Ion battery pack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå