trico Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Har kjøpt en hp rx3715 og tomtom 5.0 og en vicsat bt gps. Er det noen her som vet hvordan jeg gps`en til å snakke med pda´en. lurer også på om windows til pda finnes på norsk . Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Når du installerer tomtom 5, så mener jeg å huske at du får valget der du skal spesifisere om den skal lete etter bluetooth eller kabel gps-enhet. Når det er valgt, så må du aktivere bluetooth på pda'en din når du skal bruke gps'en. Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 har en rz1710, når jeg innstalerte tomtom fikk jeg spørsmål uner innstalering om hvilken gps-mottaker jeg hadde. har den med kabel jeg da. funka som smurt Lenke til kommentar
akerb Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har kjøpt en hp rx3715 og tomtom 5.0 og en vicsat bt gps.Er det noen her som vet hvordan jeg gps`en til å snakke med pda´en. lurer også på om windows til pda finnes på norsk . Hei! Husk å "paire" bluetooth GPS'en din og mobilen første gang FØR du starter Tomtom. Ellers vil den ikke finne GPS'en samme hva På noen enheter (min qtek s100 i alle fall) må jeg også sette opp en Bluetooth COM port mot GPS'en for at den skal være tilgjengelig for Tomtom. Håper dette hjelper, hvis ikke, PM meg! Lenke til kommentar
aiwuser Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Med bluetooth GPS til TomTom5 er det viktig å installere oppdateringa som er kommet ut. Anbefaler forumet på TomTom.no hvor du får raskt svar på ethvert spørsmål om TomTom og Gps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå