rikardo Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei! Kom til å tenke på, har en G220, men denne har ikke blåtann innebygd. Derimot har den minnekortleser (SD/MMC osv.) Kan jeg sette inn et blåtann sd-kort her? Jeg bruker ikke minnekortleseren uansett liksom.. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg lurer på om det er hele poenget med SD? at det ikke er kun minne-kort men BT, GPS etc som kan brukes... du må vell sjekke om det er nå programvare du må instalere for støtte av BT også da... Lenke til kommentar
rikardo Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Følger vel med programvare/drivere ved kjøp av sånn sd-kort, skulle man tro... Tro om det finnes Wifi/bluetooth-kort.. 2in1.. *lete* Edit: Ser ut til at dette skal gå bra ja. http://www.sdcard.org/sd_memorycard/index.html Endret 2. oktober 2005 av rikardo Lenke til kommentar
muffe Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Kortleseren må støtte SDIO standarden for at det skal fungere. Undersøk det først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå