.Xavier. Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei hei! Jeg har en Thermaltake SViking MidiTower kabinett med to 120x120 vifter som følgte med som bråker noe veldig, er det noen som har noe forslag om hva jeg kan gjøre med det?? Her er det noe info om den: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301659&cks=PRL Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Kjøp en viftestyring.. Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Mener du at jeg burde kjøpe en ny?, det er en med fra før av. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Mener du at jeg burde kjøpe en ny?, det er en med fra før av. åjah.. sorry. bråker de selv på minste hastighet?.. isåfall annbefaler jeg deg å kjøpe noen mer stillegående vifter Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) åjah.. sorry. bråker de selv på minste hastighet?.. isåfall annbefaler jeg deg å kjøpe noen mer stillegående vifter Ja de bråker like mye som når jeg snakker på de laveste. Jeg har sett noen på 13,5 db men har ikke så stor peiling på det der med desibel Endret 2. oktober 2005 av .Xavier. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 åjah.. sorry. bråker de selv på minste hastighet?.. isåfall annbefaler jeg deg å kjøpe noen mer stillegående vifter Ja de bråker like mye som når jeg snakker på de laveste. Jeg har sett noen på 13,5 db men har ikke så stor peiling på det der med desibel Kjøp papst eller silenx vifter Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 åjah.. sorry. bråker de selv på minste hastighet?.. isåfall annbefaler jeg deg å kjøpe noen mer stillegående vifter Ja de bråker like mye som når jeg snakker på de laveste. Jeg har sett noen på 13,5 db men har ikke så stor peiling på det der med desibel Kjøp papst eller silenx vifter Eller mist.. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 13 db er mer enn godkjent, dette er veldig bra lyd. men hvis de du har bråker ville jeg anbefalt noen SilenX vifter som flytter sykt mye luft Link: http://www.vendur.no/catalog/index.php?cPath=32_51 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 åjah.. sorry. bråker de selv på minste hastighet?.. isåfall annbefaler jeg deg å kjøpe noen mer stillegående vifter Ja de bråker like mye som når jeg snakker på de laveste. Jeg har sett noen på 13,5 db men har ikke så stor peiling på det der med desibel Kjøp papst eller silenx vifter Eller mist.. ja fa*n.. glemte dem Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Hvor mye koster en sånn silenx vifte?? Endret 2. oktober 2005 av .Xavier. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hvor mye koster en sånn silenx vifte?? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=23587 Lenke til kommentar
crusade Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Guiden er ikkje heilt oppdatert trur eg.. Endret 5. oktober 2005 av crusade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå