TrulsHE Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) I februar kjøpte jeg en Creative Zen Micro på Komplett. Jeg valgte den MP3-spilleren fordi den har en stor og god skjerm, og er mindre og lettere enn MP3-spillere med 20GB+ harddisk, men har større plass enn flash-baserte MP3-spillere. Siden jeg ikke bruker den noe særlig, og trenger penger til å kjøpe noe annet, har jeg bestemt meg for å selge den. Dette er det som skal selges: Creative Zen Micro 5GB Silver kr 1649,- 2 x Creative Zen Micro Battery 2 x kr 349,- Koss Headset "The Plug" kr 160,- Totalt: kr 2507,- Hva mener dere er en fornuftig pris å selge dette for? Endret 2. oktober 2005 av flymicro Lenke til kommentar
gustav Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er redd svaret mitt kanskje vil skuffe deg, men tror ikke du kan forvente å få så veldig mye ekstra for ekstrautstyret. Hvis batteriet i spilleren har bra kapasitet, tror jeg heller at jeg ville solgt batteriene separat, til noen som kanskje har trøbbel med sitt batteri. Ser at nyere micro-spillere enn din, går for rundt 1000-lappen på qxl (og der får du som regel ganske bra pris). Brukte koss-plugger hadde jeg overhode ikke betalt noe ekstra for siden de er så billige. Tror du skal være godt fornøyd hvis du får 1400 totalt, men da tror jeg du må selge spiller og batteri separat. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ingen vil kjøpe "The Plug" headsettet, det skal jo stikkes langt inn i øregangen, og frister ikke så veldig å kjøpe brukt Ellers så vet jeg ikke, men ikke forvent å få all verden for spilleren og batteriene, jeg ville tro det heller lønner seg for deg å beholde alt selv, du kommer neppe til å tjene noe særlig på å selge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå