Mattlakk Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei.. har fått bud på playstationen min på qxl.. Også har det skjedd noe så playstationen min er blitt ødelagt.. auksjonen er avsluttet.. kan noen vær så snill og hjelpe meg.. hva skal jeg gjøre. ble litt redd nå Driter i om jeg blir svartelistet på qxl.. så det er sagt Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 vær så snill og ikke steng denne tråden før jeg har fått svar.. er desperat pf takk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 ikke verre en å sende mail til han du solgte den til å sia t den har blitt ødelagt... skjønner ikke helt hva som er problemet ditt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Eller du kan ringe han å forklare saken.. og spørre om han vil ha den til redusert pris elns.. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Problemet er at den har brønni "Brunnet" : ( Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Auksjonen er satt til 1 time til.. Hvordan får jeg tak i mailen hans før auksjonen er omme ? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 vent til han sender en til deg da vettu Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 ok:) takk : ) Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Skriv det i auksjonen. send han en priv mld der eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå