31137 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Sitt nå med et program(Maple 10) jeg fikk tilsendt fra NTNU. Skal nå aktivisere programmer. Får spørsmål om jeg sitter bak en proxy server. Hvis jeg svarer nei, får den ikke til å aktivisere programmet. Svarer jeg JA, må jeg legge inn følgende info: Proxy Server Name: Proxy Port Number: Proxy username: Proxy password: 1. Hvordan finner jeg ut om jeg sitter bak en proxyserver? 2. Hvordan finner jeg navnet og portnummeret? Lenke til kommentar
Brafa Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ingen anelse, du kan jo høre med NTNU kanskje..? Men hørtes rart ut om du ikke får aktivert programmene om du ikke er bak en proxy. Kjenner ikke dette programmet, men hva slags programmer krever at man ligger bak en proxy? Lenke til kommentar
31137 Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Ingen anelse, du kan jo høre med NTNU kanskje..? Men hørtes rart ut om du ikke får aktivert programmene om du ikke er bak en proxy. Kjenner ikke dette programmet, men hva slags programmer krever at man ligger bak en proxy? Hehe.. fant svaret etterhvert. Etter masse om og men, kom jeg frem til at jeg ikke satt på en proxy server. Hadde bare glemt firewallen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå