osmoen Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Endte opp med dette: AMD Athlon 64 3500+ "Venice" Asus A8N-SLI Premium OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition POV GeFORCE 7800 GT NEC ND-3540 Thermaltake Soprano Sølv Hiper Type-R 580W For i overkant av 10.000, noen tilbud fra "Blåmandag" og "Ukens tilbud" ved Netshop. Endret 6. oktober 2005 av Frikky Lenke til kommentar
fflex Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 *Misunnelig* No further comments..... Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Du har jo kjøpt to vifter til CPUen. BOXED betyr at vifte følger med. Vifta er god nok om du ikke skal overklokke. Lenke til kommentar
Magic Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Skaff deg kraftigere PSU, det er min anbefaling. Ellers har jeg det skjermkortet og prosessoren selv. Absolutt helt super kombinasjon. BF2 med alt på high og helt glatt. Helt utrolig! Du kommer til å digge det. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Rammen du har velgt er diggbar, har den selv. 2GB ram er anbefalt i bf2 og F.E.A.R, så gled deg. Synes resten så greit ut. Hvis du skal bruke mer penger, legger du de i kraftigere PSU. For eksempel en MIST 500W. Lenke til kommentar
talendekamel Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Får ikke fram bildet i den første posten... kunne du lagt ut en tekstversjon av oppsettet i tillegg? Kan se ut som om uio serveren som bilkdet ligger på har tryna. Lenke til kommentar
talendekamel Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 beklager... ser ut til å være et Opera/ IE problem, fungerer bra i IE, men ikke i Opera... Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 beklager... ser ut til å være et Opera/ IE problem, fungerer bra i IE, men ikke i Opera... Funker i FF. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hadde jeg vært deg så hadde jeg ventet til neste fredag, da bør man vite sånn ca hva Ati har å by på og prisene på skjermkort kan forvente seg en kraftig justering i forhold til dette. Men ellers så ser oppsettet ditt rimelig bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå