benjamin84 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Heisann, nettop fått meg ny PC og hele saken fungerte finfint inntill jeg satt igang en webcam samtale med msn 7.5. Lyden i webcam samtalen fungerte delvis ok, men siden har jeg ikke hørt et pip fra maskinen! Jeg fatter ikke hva som kan være galt. Har avinstallert webcam'en og driverne til den + plugget den ut til ingen nytte. Håper virkelig noen kan gi meg tips om hva jeg kan gjøre :S For info så viser NVMixer at det ikke er noen lyd som spilles i det hele tatt (spektrum analyze'rn står stille selv om jeg fyrer opp iTunes/WMP). -benjamin- Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jahh. Der kan jeg kanskje hjelpe deg. Har du Asus hk? Da må du laste ned siste lyddrivere til hk. Kan hende at bare dette er nok. Dette lastes ned fra asus sin hjemmeside.link til asus Jeg oppdaterte bios på hovedkortet. Til det bruker du et program som heter asus update. (Finnes på cd til hk.) Jeg har Asus sitt Delux Nforce4 hk. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Hmmm, fikset lydproblemet med en reinstall av driverne fra nVidia, men frykter at det samme problemet nok gjentar seg om jeg forsøker og sette igang webcam'en igjen. Nøyaktig hvilke drivere er det jeg trenger fra asus sidene? Har Asus AN8-SLI Premium hovedkort, og har kommet meg inn på siden med drivere til dette kortet, men her var det veldig mye å velge mellom. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg innstallerte AC97 drivere som er merket 5781. Det fungerer på mitt system med Athlon 64 prosessor, norsk SP2 XP. Ser at det er samme AC97 lyddrivere til ditt hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå