Tha sims Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei. Kjeder meg litt, så jeg tenkte at det kunne ha vært kult å begynne å se på en ny serie. Helst dramatikk/action, ikke ren humor! Det jeg har sett (av disse sjangerene hittil) er Lost og 24 (som jeg ikke liker lengre). Så, har dere noen anbefalinger til en ny serie jeg kan begynne å se på som oppfyller mine krav? MVH kjetil Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 The 4400,Taken,Smallville Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Prison Break, Friends, Simpsons. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 The 4400 har jeg hørt om. kan noen fortelle meg hva settingen går ut på? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Vel, 4400 personer har oppgjennom tidene (1939-) blitt bortført, og en dag blir disse ført tilbake, og alle dukker opp på samme sted... Når det først er slik at det kommer tilbake, er det også av en grunn... Skriver ikke mer enn det, resten får du finne ut selv. Er action/thriller/drama. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Vel, 4400 personer har oppgjennom tidene (1939-) blitt bortført, og en dag blir disse ført tilbake, og alle dukker opp på samme sted... Når det først er slik at det kommer tilbake, er det også av en grunn... Skriver ikke mer enn det, resten får du finne ut selv. Er action/thriller/drama. Faller litt i samme kategori som LOST? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Du bør seriøst sjekke ut Prison Break! Årets nykommer! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er enorme forskjeller mellom de to seriene, men begge inneholder nok med overnaturlige greier. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Er enorme forskjeller mellom de to seriene, men begge inneholder nok med overnaturlige greier. Ok, da tror jeg skal begynne å se på det. Takker, btw: Kult å se folk på hw.no som går på samme skole... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Du ville jo ikke ha noe humor, men det driter jeg i My name is Earl med Jason Lee er verdt å ta en titt på... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Twin Peaks Red Dwarf MST3K og verdens beste serie ever: Nowhere Man Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Carnivàle og The 4400 er mine favorittserier for tiden. I tillegg til LOST da... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg regner med at du har sett Futurama? =) Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg regner med at du har sett Futurama? =) Ja, hvem har ikke! Men jeg sa IKKKKKKE HUMOR! hehe, blir så lei når ikke folk gidder å se første post! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Prison Break. Best there is. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Futurama er jo bare alvor det da Sopranos er jo også en fin serie... *edit : går riktignok ikke på tv nå... trur jeg Endret 2. oktober 2005 av Propaganda Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Rome standard CSI CSI Miami CSI NY Lenke til kommentar
Njål Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Carnivàle og The 4400 er mine favorittserier for tiden. I tillegg til LOST da... Carnivàle (det jeg har sett så langt; Halvveis gjennom sesong 1) og LOST står høyt på min egen liste over action/drama-serier fra de siste par årene. Twin Peaks står høyt gjennom tidene. Alle tre har fantastiske/overnaturlige elementer, Carnivàle kanskje mer enn de to andre. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Twin Peaks og Riget er mine klare favorittserier gjennom tidene. Det er ubeskrivelig hvor mye jeg gleder meg til DVD-utgivelsen av Twin Peaks Season 2. Ventetiden er nærmest uutholdelig. En annen serie som absolutt er verdt å nevne, er Six Feet Under. Storslått. Hm, Carnivàle så nå heller interessant ut. Får muligens sjekke den ut selv. Ja? Tja. Edit: Ukonsekvent bold-bruk. Endret 2. oktober 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
Njål Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Riget er veldig bra. Relativt rimelig på CD Wow er den også. Carnivàle sesong 1 er ute billig i Korea, identisk utgave som den amerikanske, til ca NOK200 for i overkant av 10 timers spilletid (6 disker) inkludert frakt, f. eks. her, (riktignok out of stock for øyeblikket). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå