elgpiss Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 I dag lot jeg dette programmet gjøre backup av filene, men det jeg ikke visste var at den tok dobbeltkopi av HELE harddisken. Jeg hadde 17 gb ledig og endte opp på 3 gb før jeg rett og slett måtte skru av dataen fordi den ikke ga seg med å bruke opp plassen. Programmet har reservekopiert 5 ganger nå, helt fra februar 2004, disse kopiene har jeg veldig liten bruk for, og ettersom de bruker opp så mye plass vil jeg gjerne slette de. Problemet er bare at jeg ikke vet hvordan..? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det virker som den lager en partisjon med backup, du vil kunne lese og endre den i Partition Magic. Jeg anbefaler at du tar backup manuellt. Lenke til kommentar
elgpiss Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 nå har jeg lett og lett, men finner ingen løsning på problemet. Dataen har stått på i natt, og da hadde selvfølgelig rapid restore reservekopiert, så det var 170 kb (!), ledig på disken. Nå sliter jeg veldig, og trenger hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå