Tha sims Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 En kamerat av meg, anime freak, hadde det morsomt med subs til final fantasy. http://s45.yousendit.com/d.aspx?id=0YPURI1...R50OL5G9M9A6OS1 Han skrev sexoriger, i stede for sexorgier BTW: `Jeg skulle visst være han med rødt hår, som blir stengt ute. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 AHAHAH. så genialt morsomt. Jeg kan litt japansk, og forsto litt hva de egentlig sa, men BWAHAHAHAH. Lo godt ja :!: Hva heter den filmen igjen? Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 FF7: the Advent Children. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hehe. Ganske morsom den der. Har faktisk gjort sånn selv ved en skoleframføring. Ikke med AC da. Brukte Spirited Away. Fikk de til å prate om klassisimen og Ludvig Holberg i alle slags syke situasjoner. Læreren lo i hvertfall. Synd det var prosjekt uten karakter Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Your file has expired.Unfortunately, your file has expired. A link is valid for 7 days or 25 downloads, whichever occurs first. Once the link expires, the file is deleted and cannot be recovered. Noen som kan hoste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå