orjanbeats Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Lurte på å kjøpe meg et av disse kabinettene med strømforsyning: X-Gear Z PreMod - prisguide.no infoside eller X-Gear Devil PreMod - kabinettene virker like, bortsett fra noen små forskjeller i utseende. Jeg har egentlig ingen planer om casemodding, men jeg fikk litt lyst på et av disse kabinettene siden jeg er på lavbudsjett. Men det virket litt mistenkelig billig, 400 spenn for et kabinett med 400 W strømforsyning. Er det noen som har peiling på om disse kabinettene har dårlig eller bra strømforsyning? Takker for hjelp MVh Ørjan Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Plastic Fantastic Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 kabinettene er en "Kopi" av raimax cobra og scorpio. og det er velidg mye med plastikk. psu ene er nokk heller ikke av beste kvalitet.. mitt råd: når man har brukt masse penger på hw, så burde man absulutt koste på seg en god psu og en orntlig kabinett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå