aCa Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Var nede ved østensjøvannet og tok noen bilder av ender med mitt 350D og 50mm f1.4 objektiv. På dette bildet er det brukt f1.8. Noen forslag til forbedringer? (kan godt være pirkete ) Edit: endret topic var en gås og ikke and... Endret 2. oktober 2005 av aCa Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 vel, for det første, så er det en gås! Fint og skarpt bilde, men kanskje ikke så mye mer enn det, litt kjedelig rett og slett. Sjekk ut desktopgirls.com, der er det mange fine bilder av jenter. De er interessante å se på, men en gås uten noe attåt kan desverre fort bli litt kjedelig Lenke til kommentar
M-J Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 syntes anda (gåsa) var ganske fin jeg. den kom veldig fint i fokus. jeg er ikke kopetent til og utrykke meg om mer egentlig Lenke til kommentar
aCa Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 vel, for det første, så er det en gås! Fint og skarpt bilde, men kanskje ikke så mye mer enn det, litt kjedelig rett og slett. Sjekk ut desktopgirls.com, der er det mange fine bilder av jenter. De er interessante å se på, men en gås uten noe attåt kan desverre fort bli litt kjedelig Tja, kan godt ta bilder av jenter slik som de på desktopgirls ... hvis du bare skaffer modellen for meg er det helt greit! Helt til du klarer å skaffe modellen så blir det nok bare bilder av gås, hund osv fra meg! Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå