Treblad Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Er det noen som vet om noen norske Jedi Knight 2 klaner? Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Nei, men om ingen veit om noen som tar opp medlemmer kunne vi jo kanskje danne en selv? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Ja , god idè!! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Ikke hørt om noen norske JK2 klaner, men start en selv. Det å starte en klan og rekruttere kan være krevende i begynnelsen, men blir morsomt etterhvert. Etterhvert er det bare å begynne med klanwars og kanskje noe ladderplay? Men dere bør passe dere så dere ikke rekrutterer her på forumet. Dessverre så viser hw/gamer at klaner og da IMO klanmedlemmer generelt ikke er ønsket her på forumet! Det er iallefall ett av punktene som er foreslått i de reviderte retningslinjene . Jeg er enig i alle andre punkter, men siste del av punkt 6 er IMO total diskriminering! Hilsen en som har vært med i, startet og ledet mang en stor klan. CSSCF_King_LDR _________________ History admires the wise, but it elevates the brave. [ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-08-18 01:34 ] Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Om rekrutering: Det hadde vært ok om moderatorene kunne komme med innspill om det på akkurat på dette... Jeg synes ikke reglene er helt klare, særlig med tanke på at de virker spesifisert på hardware forumet... Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Jeg er med på en klan hvis den startes.. JK2 RÅkker Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Jeg også... Skal vi starte en? Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Når det gjelder reglene gjelder de på alle deler av forumene, dvs også Gamer.no, Overklokking.no osv. Vi har ingenting imot claner her på forumet, men vi ønsker ikke at rekruttering skal foregå her. Dette fordi vi ikke ønsker poster ala "Join clan XXX og vær kul!!!!!!!". Lenke til kommentar
donglenn Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Jeg er med i en norsk klan.. Det er fortrinnsvis en Urban Terror klan, men vi spiller også Jedi Knight 2, Soldier of Fortune 2, MOHAA, RTCW osv.. http://www.fpsclan.com Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg er også rimelig optatt med jk for dagen hadde vært kuult med en norsk klan ja. Forresten så driver jeg og lager hjemmeside der kan jo vi også ha klan siten våres eller hva? Vi kan jo kalle oss VIKING_JEDI? :wink: Kom igjen a vær litt sporty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå