Grisegutt Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei, eg har et gammelt pentium 4 sett som eg nå ønsker å oppgradere. Det eg har nå er: Pentium 4 2.66Ghz Asus P4G8x Deluxe To 512 TwinMOS DDR-DIMM for DDR PC 400Mhz Så et gammelt Radeon 9600pro kort Hadde vært fint om eg kunne bruke i hvert fall strømforsyningen, men det tviler eg på. Eg håper også på å bruke den lille 1gb rammen eg har. Altså PCen trenger bare maskinkraft til å kjøre wow bra, thats it. Kanskje må eg kjøpe HK (for PCI exp.), CPU, PSU (og kanskje ram) nå, og så om en måneds tid kjøpe skjermkortet, det går greit. Svært takknemlig for svar Lenke til kommentar
Enthralled Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Går virkelig WOW så dårlig på den? Uansett, så ville jeg ha satset på et socket 939 AMD64-system, med et GeForce-kort PCI-Express. RAM'en kan sikkert brukes om igjen Her er forresten det jeg vil kjøpe: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=477618 Lenke til kommentar
Max Mekker Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Dersom du skal vente med å kjøpe PCI-E skjermkort, så bør du vuredere dette ASRock 939Dual-SATA2 hovedkortet. Det har både AGP og PCI-E. Billig er det også, fra 540 kr. Søk på forumet så ser du at det har fått mye positiv omtale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå