Switters Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er det andre forskjeller på DiNovo 2.0 og Laser enn at Laser er bundlet med MX1000? Ser at Laser ofte er noe billigere, men regner med at Laser er et bedre kjøp? Noen med meninger om dette? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Forskjellen er vel at laser versionen er bundlet med Mx1000, hele settet til og med musen har bluetooth i stedet for infrarød, keyboard settet er tynnere og at det har en mer stilren farge ps: Sitter å venter på mitt eget DiNovo Laser Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Forskjellen er vel at laser versionen er bundlet med Mx1000, hele settet til og med musen har bluetooth i stedet for infrarød, keyboard settet er tynnere og at det har en mer stilren farge ps: Sitter å venter på mitt eget DiNovo Laser infrarødt? er nå vel mange år sida muser brukte det. Er det RF du tenker på? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ja det er Rf jeg tenker på. Er ikke lenge siden de brukte det på trådløse, bruker det fortsatt. min gamle Mx1000 brukte det, men nå sittter jeg å skriver på det nye settet og det er bluetooth, til og med musen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå