eivind04 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Har desverre kjøpt oppgradering til northon antivirus 2005, Jeg har kjøpt det igjennom firmaet der jeg jobber da vi ogs bruker NA der også. Trodde selvfølgelig at det skulle være lett. Problemet er at det er Northon 2005 på maskinene fra før, og ved oppgradering har vi nå fått ver. 11. Men når vi har innstallert står de samme datoene (mitt abonnement er utløpt) Northon spør heller ikke etter en nye key'en. Jeg ringte support (1 times venting) fikk tilsendt en e-post med linker til forskjellige programmer herav symnrt m. fl. Avinnstallerte pogrammet og kjørt e programmene som e- mailen refererte til. Men mitt abonnement er fortsatt utløpt, spør ikke etter key'en ved aktivisering. Skal innstallere Northon på 15 maskiner,så er det noen som kan hjelpe meg? Supporten er det ikke mye hjelp i, de sier bare at jeg skal gjøre det i e-mailen så virker det. Endret 2. oktober 2005 av eivind04 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå