B4stian Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hallo, ja, det var ungdomsbedriften i gang, men trenger en hjelpende hånd nbår det gjelder logoen. Den skal være enkel, vises like fin stor som liten og i farge som sort. Den må inneholde navnet: Dropsen UB Noen som orker å lage noe eller komme med gode innspill? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 uuh jeg vet noen andre som har tenkt å bruke det navne i ungdomsbedriften sin så tru ikke jeg kan hjelpe deg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 uuh jeg vet noen andre som har tenkt å bruke det navne i ungdomsbedriften sin så tru ikke jeg kan hjelpe deg Hmm... bor de i Tønsberg? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 nei flekkefjord Okey... Har de lagd noen logo ennå og hva skal de selge? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 de har ikke laget noen logo enda, men de skal selge drops Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hva er ideen deres da? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Hva er ideen deres da? Selge hjemmelaga drops og sjokolade (kanskje sjokoladekjeks også). Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Okey... virker ikke som noen har tid eller ønsker dette, men noen som vet om noen gode sider eller har gode bilder som kan brukes i logoen da? Bilder av godis el.l. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Du må søke litt på google da. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Hadde det vært så enkelt... Siden dette er en ungdomsbedrift som blir registrert som en ordentlig bedrift må man ha rettighetene til bildene, altså må det ikke være kopier... noen som har gode sider med bilder da da? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tenkte jeg kunne prøve meg litt med mine syke Photoshop skills Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Hva er kriteriene for en logo? Form, farger, størrelser, font, er det noen kontraster som er bra i en logo? Skal også lage logo til ungdomsbedrift. Navnet får være hemmelig til vi har registrert oss. Men ideen er t-shirt-trykk. Ser foresten at det er mange logotråder her nå. Kanskje det burde vært laget en sticky tråd om logoer. Slik at man kan poste alle ideer, innspill og behov der. Eller er behovet for en slik tråd for liten? Endret 11. oktober 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Tenkte jeg kunne prøve meg litt med mine syke Photoshop skills http://home.no/zuco/stuff/bilder/Drops/Dropsen%20UB%201.jpg http://home.no/zuco/stuff/bilder/Drops/Dropsen%20UB%203.jpg 4991729[/snapback] Takk for dine bidrag, den første var grei, men vi ønsker oss en som er litt mere "sprudlende"... hm... vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Prøvde meg på en kjapp en her... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Det er for mørt ute til å lage noe som helst. Shrug. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Det er for mørt ute til å lage noe som helst. Shrug. 5016055[/snapback] WOW! Den var stilig! Kan du lage den i ca. 600px? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Takk, og det kan jeg, men ikke før i morgen! Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Prøvde meg på en logo med litt humor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå