AllFather Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei Har hatt min k750i i noen uker nå, og må si jeg er lei. Knøta liten telefon som ikke passer for en stor bergenser med pølsefingrer Jeg hadde i min tid en p800 som jeg var meget fornøyd med, og tenkte nå at jeg kunne prøve 900 eller 910 Spørsmålet mitt er dog som følgende: Hva bør jeg regne med som mellomlegg for å bytte denne telefonen til en 9xx, og hvilke krav bør jeg stille til en som event. vil bytte? -Thomas Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei! Har fått tilbud om å bytte jevnt mot en ca 1år gammel p900. Skal være i god form, og med nytt deksel. Noen som har en formening om dette? Mvh Thomas Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Snakker vi P910i hadde jeg byttet jevnt. Snakker vi P900 hadde jeg faktisk forventet å få noe i mellomlegg siden jeg mener at P900 er verdetmindre enn K750i. Jeg mener at P900 er verdt ca 1500 (hvis alt utstyret følger med), mens en K750i er verdt 2000 ca, mener jeg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Takk for svar Får prøve å få tak i en 910 da Mvh Thomas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå