Håk0n Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Kjøpte meg pc her om dagen jeg... Joa kjmpefin den... Men jeg klarte jo kline ut kjølepasta'n da den allerede var klint på vifta da jeg fikk den, så her om dagen målte jeg tempen på 71 grader.. Da fikk jeg lissom litt panikk så jeg løpte og henta en bordvifte og satte den til blæse rett på prosessoren, da sank jo litt men likevel, hvor mye skal til for å svi den a?? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Spørs hva slags prosessor vi snakker om Lenke til kommentar
Håk0n Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Athlon xp2000+ Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Dem skal tåle opptil 75-80 grader celsius før dem går dukken. Hvilken kjøler har du? Skaff deg kabinettvifter hvis du kan. Lenke til kommentar
Håk0n Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Hr bestilt... Får den snart tenker jeg, har to kabinett vifter... hva er egentlig best å bruke dem til å inn eller ut??? Nå blåser begge ut oppe Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Hvilken CPU-kjøler er det da? Når det er snakk om så stor temp, vil kabinett-vifter hjelpe lite. Sveinl. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Quote: Den 2002-08-17 20:56, Håk0n skrev:Hr bestilt... Får den snart tenker jeg, har to kabinett vifter... hva er egentlig best å bruke dem til å inn eller ut??? Nå blåser begge ut oppe Den ene bør blåse kald luft inn nederst i front og en bør blåse ut varm luft øverst bak. Sveinl. Lenke til kommentar
Colin Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Hva slags hovedkort har du? Pål Lenke til kommentar
vegge Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Skjønte ikke helt hva du som hadde skjedd med kjølepastaen, men.. Rens kjøleribba med isopropanol eller andre lure ting. Påfør f.eks. Arctic Silver 3 kjølepasta i et tynt lag. Montér kjøleren rett! Da skal ikke maskinen din være 70 grader (med mindre du har en drittdårlig kjøler og kassatemp på 40 grader..) Hjelp! Prossesoren min er på 58 grader Goop-guiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå