b21a Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Får ikke installert kortet. Driverne blir installert, men ingenting skjer når jeg setter kortet i maskinen. Kortet fungerer når jeg setter det i laptopen med XP, og 98 finner PCMCIA modemet fint men reagerer ikke på USB kortet. Noen som har noen ideer? Å installere XP er ikke en mulighet siden den laptopen er en gammel maskin med kun 32Mb ram. Håper noen har vært bort noe lignenede. Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 er ikke sikker, men det kan jo hende at du må oppdatere USB driverene i Windows 98 da. Windows 98 er jo litt gammelt veit du . Lenke til kommentar
b21a Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Vel installerte den eneste USB oppdateringen jeg fant til win 98, men det hjalp ikke på i det hele tatt. Kan det muligens være BIOS som trenger en oppgradering? (vil ikke kødde med BIOS hvis jeg ikke må) Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 pokker at jeg formaterte Laptopen min da, for der var det Windows 98, men jeg er ganske sikker på at det skal funke. Windows 98 har USB Støtte. det er jeg 100% sikker på. Skjekke om det er noe som omhandler USB under enhetsbehandlingen. Eller kanskje det het noe annet der. (er ikke sikker i farta). Du sa at du hadde oppdatert Driveren til Modmet som du prøvde å koble til? Lykke til. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Det ikke MODEMET som er problemet, problemet er USB adaperet Og jeg finner ikke noe under enhetsbehandling som skulle tilsi at det ikke skulle funke. Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Så USB inngangene blir funnet? (husker ikke hva det heter) Lenke til kommentar
b21a Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Oppklaring Mitt PCMCIA modem blir funnet og installert, men mitt PCMCIA USB kort blir ikke funnet. (maskina har ikke interne usb tilkoblinger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå