skjelsba Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er det noen her som har oppgradert K750i til W800i? Hvordan er erfaringene med dette? Ja, det finnes sikkert flere steder dette er nevnt, men søkefunksjonen til HW-nettet er så dårlig at jeg ikke fant det. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 det er ulovlig å gjer det nå? Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg fikk det gjordt hos GSMTeknikk, og det fungerer utmerket ivertfall Oppgraderingen fjerner "Entry" branding samtidig om du har det også Lenke til kommentar
zand Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det er ikke ulovlig, men SE har bedt verkstedene som tilbyr denne tjenesten pent om å slutte med det. Dersom de ikke slutter så går nok SE videre med saken og da må de vel slutte med det. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hvis man først oppgraderer, kan jeg ombestemme meg da? Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Har ikke sett tjenesten "på trykk", men regner med at de som tilbyr å flashe K750i til W800i også tilbyr å reversere det, det er jo så og si samme operasjon. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ok.... http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=34720 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Garantien ryker vel dersom man oppgraderer K750 til W800. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Garantien ryker vel dersom man oppgraderer K750 til W800. Har vært en diskusjon om det før. Det står ganske spesifikt i SE sin garanti at garantien forsvinner om eieren selv fører til skaden på mobilen. Altså er det en hardware-feil er den fortsatt dekket av garantien, uansett oppgradering eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå