Backbone Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 du som har Blant annet en link til "hurra torpedo" med "total eclipse of the heart" i signaturen din: Jeg MÅ finne deg og bare få lov til å lagre en link du hadde i signaturen din som førte til en video av en kar som hadde slått opp med dama, og LEVD LIVET etter det. Den videoen hadde først bakgrunnsmusikken: "the streets - dry your eyes mate", etterfulgt av "50-cent - magicstick". Rimelig DUM tråd dette, men dere skjønner sikkert. Noen som har link til denne videoen? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 ja jeg vet jeg er populær Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Da har jeg oppdatert signaturen min med en blogg, fjernet to eldre menn som sloss (linken virket ikke) + Lagt inn teksten: LarsP som moderator i det store moderatorvalget 2005 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 glemte: feel free til å kopiere det du vil Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 LarsP som moderator i det store moderatorvalget 2005 Det var også noe å våkne til i dyp bakrus. Feirer det med å bytte bakgrunn på datamaskinen: Sexy Wallpaper, LarsP-style Lenke til kommentar
Agres Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 LarsP som moderator i det store moderatorvalget 2005 Det var også noe å våkne til i dyp bakrus. Feirer det med å bytte bakgrunn på datamaskinen: Sexy Wallpaper, LarsP-style Man finner ikke no mer sexy enn det der. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 LarsP som moderator i det store moderatorvalget 2005 Det var også noe å våkne til i dyp bakrus. Feirer det med å bytte bakgrunn på datamaskinen: Sexy Wallpaper, LarsP-style :!: :!: :!: snørrbrems FTW! Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 glemte: feel free til å kopiere det du vil takk så mye Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Mannen er funnet (heldigvis før han dro på sykkeltur), problemet er løst og (nesten*) alle er rimelig fornøyd. * Edit: ett par innlegg med personangrep flyttet. Endret 2. oktober 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg