Battone Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Svarte på den undersøkelsen og svaret mitt var selvsagt nei... Men ble jo litt nyskjerrig da.. Synes dere i det minste kunne opplyst om dette da jeg tok meg tid til å svare på 1. helt spørsmål... Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Og hva i huleste preiker du om? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 eg heller fatte ingenting av det du seie men eg har spelt det spille før så eg vet kva du meine!! Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Mye vits og lage en tråd uten og si hva du prater om eller? Hva i huleste prater du om? Endret 2. oktober 2005 av Matmoms Lenke til kommentar
wilai Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Mye vits og lage en tråd uten og si hva du prater om eller? Hva i huleste prater du om? han prate om Posten.no sin spill der du kan vinne den 3 megapixel kamera fra taiwan huske ikke heilt hva den heiter! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Du trenger ikke å svare om du ikke skjønner, det er det jeg bruker å gjøre... Jeg hadde ikke anelse hva det var, derfor spør jeg, om dere ikke kan svare, la være.. Takker Wilai for litt oppklaring... Og dette er tilbakemeldinger til hw.no, så dette er vel mer eller mindre rettet mot dem... Btw; hw.no gjorde/gjør en undersøkelse her på sidene om hvor mange som fikk med seg reklamen om dette spillet, regnet med at dere som svarte også hadde sett den... Den var enda mindre informativ enn denne tråden.. Den låt noe som dette; Vi gjør en undersøkelse for en av våre annonsører om hvor mange som har fått med seg dette spillet "postbudet".. Mer info var det ikke, så derfor spurte jeg hva i alle dager er dette "postbudet".. Regnet med det var posten som hadde denne konkurransen, men ingen info, så var ikke sikker... Endret 2. oktober 2005 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hvis du ikke har lagt merke til postbudet, så svarer du jo bare nei Men litt info på si kunne jo vært greit. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvis du ikke har lagt merke til postbudet, så svarer du jo bare nei Men litt info på si kunne jo vært greit. Er vel ikke noe annet alternativ enn å svare nei, men jeg ønsket da å få svar på mitt spørsmål og fikk det til en viss grad... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå