xD^^ Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei, jeg har nettopp lastet ned noen ikoner fra www.Deviantart.com. Lastet ned noe som heter 'IconPackager'. Er det riktig? Jeg skal altså ha nye ikoner til windows og lurer på: Hvor skal de installeres? Etter at jeg har fornyet ikonene, kan jeg få tilbake de gamle senere? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 IconPackager er et program fra Stardock, dette programmet kan endre alle ikonene i systemet ditt med ferdige "pakker" som inneholder ikoner for alle disker, filtyper, mapper,osv - disse ikonpakkene har filendelsen .IP. Så hvis ikonene du har lastet ned har denne filendelsen kan du bruke IconPackager til å installere dem. Her kan du lese om programmet: http://www.stardock.com/products/iconpackager/ Hvis du derimot har lastet ned enkeltikoner, som har filendelsen .ICO - så er må du endre de ikon for ikon. Dette gjør du slik: Høyreklikk på f. eks mappen du skal gi nytt ikon. Under fanen "Snarvei" klikker du på "Endre ikon" - så kan du bare browse deg frem til det ikonet du skal bytte ut det gamle med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå