Energizer Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Noen som vet hvilken spiller som er den raskeste, beste og lettest og gjøre sonefri? Har hørt at Pioneer sin Slot in spiller skal være bra. Også LG`s 16x 5000 DVD.. Noen som har kommentarer eller forslag? Helst en litt billig spiller;) ---------- Trenger du en ny SERVER/ROUTER på 166-200mhz? Med alt tilbehør ( u/skjerm) Ekstra komponenter etter ønske! Selges rimelig! ------------------------------ Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Har selv en pioner slot in, og er MEGET fornøyd! Den er rask og stillegående, samt at det er litt kult med slot in. Har ikke gidde å gjort den sonefri enda, da jeg ikke har noen dvd'r fra utlandet Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 har aopen 16x slot in (den er eksakt samme spilleren som pioneer selger med annen front.) den har jeg ikke funnet noe firmware til for å gjøre sonefri. kjøp en pioneer 6x dvd. dem er sonefri fra før. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 har aopen 16x slot in (den er eksakt samme spilleren som pioneer selger med annen front.) den har jeg ikke funnet noe firmware til for å gjøre sonefri. kjøp en pioneer 6x dvd. dem er sonefri fra før. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Har pioneer 16x slot in jeg... Bytta firmware (enkelt som ****) til og med tipp-oldemora mi kunne ha gjort det! Nå er den sonefri, ingen problemer med den. Aksesstiden på pioneer dvd'er er lynrask! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Ikke for og være usakelig, men du har som regel skjelden bruk for en spesielt rask DVD spiller. De har en tendens til og støye mye. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Quote: Den 2002-08-17 20:20, Zamoht skrev:Har selv en pioner slot in, og er MEGET fornøyd! Den er rask og stillegående, samt at det er litt kult med slot in.Har ikke gidde å gjort den sonefri enda, da jeg ikke har noen dvd'r fra utlandet Har denne dvd spilleren selv (106s) og er meget fornøyd. Lett å gjøre sonefri også, men stillegående kan jeg ikke kalle den!!! Syns den bråker ganske mye jueg!, spes i oppstarta av plater..... Men summa summarum så er den bra:-) Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Jeg har en Asus E616 (16x/48x), og den er jeg fornøyd med . Vet at man kan få tak i sonefri firmware til den, men jeg har ikke giddet, fordi jeg kan resette sonetellinga ved å holde inne play/open samtidig ved oppstart, og slippe de når bios har funnet enhetene. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Pioneer 16x/40x SlotIn er en glimrende DVD-spiller og koster kun 518+porto på pcutstyr.no ( http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=5487 ) Du kan gjøre den sonefri på to måter: enten bruke en patchet firmware ( fåes på http://www.firmware.fr.st ) eller du kan bruke et gratis program som støtter de aller fleste DVD-program som er tilgjengelig, nemlig DVD Genie 4.10. (Søk på google, så finner du det!) Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 18. august 2002 Forfatter Del Skrevet 18. august 2002 Hvilken bør jeg velge da? Hadde tenkt og handle hos Ps data eller komplett og de aktuelle er jo da 106S og A06S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå