XolFx Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Beste 1024x2 settet RAM brikker? Har sett på dette RAM SETTET Lenke til kommentar
XolFx Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Hva med dette SETTET ? Noen som kan hjelpe meg? Jeg skal ha ram som holder en god del år og hvis jeg skal ha nytt hovedkort senere osv. Takker for alle svar! Endret 2. oktober 2005 av XolFx Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Skal du klokke? Hvis ikke kan du ta den billigste valueramen. Så lenge det er kompatibelt med HKet ditt. Forresten så bytter AMD over til DDR2 ut på sommeren neste år. Om det er en total overgang eller ikke vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6151 de brikkene har jeg kjøprt meg...kan anbefalle de. er også lave timingser på de. cl3 som på de brikkene i linken der opp blir litt trengt. vil miste en del ytelse. Lenke til kommentar
XolFx Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Hva med de HER? Veritas takk for opplysningen, men vil AMD bare støtte DDR2 da, eller støtter det både DDR1 og DDR2? Skal klokke litt, men jeg er ute etter hardcore ram som er stabilt og vill holde et par år. Det er tingen nå. Endret 2. oktober 2005 av XolFx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå