Boralis Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCV880B Sitter å leker med tanken på å kjøpe dette, men hvordan vil det bli med en A64 3700 og 7800 GTX kort, vil det bli veldig varmt og mye støy? Endret 2. oktober 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Det er gjort en review av v800 og eneste vesentlige forskjellen mellom de to er vel at 880 ikke er perforert men isteden har fått seg en ekstra vent, så den testen skulle vel gi en god pekepinn på v880 også. Ser ikke så hakkandes gale ut, men de har vært litt beskjedne med testoppsettet sitt synes jeg. Uansett et sexy kabinett! Edit: 6cm vifter... Er litt skeptisk Endret 2. oktober 2005 av Slettet-52Y1nIV0tv Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Jepp det er nettop det med viftene jeg er skeptisk til,blir mye støy for å fjerne varmen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det overlever vel uten de viftene, iallefall ser det levelig ut i den testen. Men nå kjenner jeg ikke til hvor ille et GeForce 5600 kort blir kontra et 7800GTX. Uansett må du leve med vifta i skjermkortet...Nei, fytti, desktop er noe herk okke som! En blir jo sittende med hele stasen rett opp i trynet og da nytter det nesten ikke uansett hvor få decibel man har. Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jepp det er nettop det med viftene jeg er skeptisk til,blir mye støy for å fjerne varmen Ikke om du bytter de medfølgende ADDA-viftene med 60mm SilenX 12db Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg er mildt sagt skeptisk til en vifte som lover 12dB på 2000 rpm uten at jeg skal uttale meg konkret om akkurat den SilenXen du omtaler. Jeg tror det er mye fusk og fanteri når det gjelder dbmålinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå