KingKBH Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Flashet min BIOS til v. 1.b å kan jeg ikke komme inn i BIOS... Prøvde å flashe tilbake til en tiligere versjon å da fungerte d igjen. Har prøvd å flashe flere ganger med samme resultat... Hva kan dette skyldes? Noen som har samme problem? Lenke til kommentar
Variable Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 bruk msi sin autoupdate , da flasher den for deg automatisk via windows Lenke til kommentar
KingKBH Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Var d jeg gjorde... Men takk uansett... Lenke til kommentar
Zink Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Kjør et søk i 'google': C0000005 eventsystemobj Ganske interessant... Lenke til kommentar
Variable Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 morro jeg har faktisk samme kort som deg og nå har det klikka for pcen min, men jeg har kjørt en uoffisiell bios da. må resette bios for hver oppstart nå.. får se om jeg får installert windows og kjørt biosupdate Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Når jeg flashet til bios 1.b ville ikke minnet lengre kjøre på 1T. Jeg hadde også problemer med at maskinen hang seg i bios med 1.b. Jeg flashet derfor tilbake til 1.9,da var det i orden igjen. Har nå byttet til Asus A8V Deluxe og er mye mer fornøyd med det. Lenke til kommentar
KingKBH Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Tror jeg skal gå over til 1.9... Eneste forrskjel var noe med USB 2.0 å d problemet har jeg ikke merket noe til... Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Denne biosen kjører helt fint på mitt kort, flashet via Live Monitor eller hva msi kaller det programmet. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Flashet min BIOS til v. 1.b idag etter at pcen begynte å slite, jeg kommer heller ikke inn i bios nå, greide det 1 gang etter at jeg flasha bios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå