password Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) En ganske barnslig, enkel, og sikkert kjent lek.... Mange sitter kanskje inne med den følelsen at det bor en aldri så liten forfatter inne i seg, men at en ikke helt får utløp for sine behov. Andre irriterer seg over endingen på romaner, hvorfor den gjorde ditt og hvordan den kunne finne på å gjøre akkurat ditt på datt tidspunkt osv. osv... Tenkte det kunne bli interessant å lage en fortelling hvor alle som ønsker, kan komme med sitt bidrag til fortellingen. Jeg vil tro det kan bli en ganske så interessant utvikling i en slik historie, hvor det ikke finnes de store begrensningene for hva den skal omhandle. Det bør være en god flyt i en fortelling, og det skal være en fortelling hvor alle kan være med på å forme utviklingen-noe som vil si at noen enkle retningslinjer vil være hensiktsmessig for å få dette til: -Hvert bidrag skal inneholde ca. 15-40 ord -Kommentarer osv. skal gis i (klammer) i samme post som bidraget til fortellingen (for flytens skyld) -Man kan ikke først poste et bidrag, for så å poste ett nytt rett etter, for å fortsette sin story, av den grunn at poenget er at dette skal være "komponert" av flere, så fortellingen får de "interessante" vendingene som er noe av intensjonen. Da fyrer jeg løs med første bidrag: Roy Frode går i 10. klasse på ungdomsskolen i Hammerfest. Han har i den siste tiden lagt merke til hvordan den 17 år eldre lærerinnen har kikket på han... Endret 1. oktober 2005 av password Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Hver gang hun kommer inn i klasserommet kjenner jeg kjeppen i buksa og jeg sier jeg må på do, bare for å få polert glansen. Endret 1. oktober 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Da han skulle ut igjen, hadde noen smurt VX på dørhåndtaket, og Roy Frode døde av giften. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Men kan jeg egentlig noe for det? Hun er kanskje 17 år eldre, men hun har kroppen til en 20-åring. Men uansett; dette kan ikke fortsette. Jeg sitter i klasserommet en dag, og inn kommer henne. Vi skal ha henne nå. Men... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Så kom en gorilla inn! Det er iallefall det alle tror, egentli lager Roy Frode en stor 3 meter høy robot han skal bruke til og drepe lererinnen's mann. Han gjemmer den under en rull dopapir inne på toalettet. Endret 1. oktober 2005 av MagE Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Roy Frode er dau. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Roy Frode forteller sin historie fra den andre siden. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Roy Frode er dau. Sa presten i begravelesn rett før han kom til livet igjenn og ignorerte noen innlegg (dette kommer ikke til og funke) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Etter gjenoppstandelsen sa Roy Frode "IBTL" for å likne på alle de kuuule folka på hw.no, før han funderte på om han skulle onananere til han begynte å blø slik han pleide å gjøre hver kveld, eller om han skulle ofre krefter på å rapportere en liten tråd på forum.hardware.no som desidert kommer til å utvikle seg til et fullstendig kaos. Lenke til kommentar
password Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Lol sa kompisen til presten etter kirkestunden, som skjønte at det bare kom til å bli kaos. Presten skjønte tegninga, og fikk fortelleren (Gud), til å innse at han hadde lagd et elendig skaperverk den dagen. ( Videre utdyping trengs ikke ) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Derfor gav Gud alle AIDS og kreft. Det ble store veddemål om hva som kom til og drepe flest mennesker; AIDS eller kreft. Kreft vant med 7 dødsfall. THE END! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Derfor gav Gud alle AIDS og kreft. Det ble store veddemål om hva som kom til og drepe flest mennesker; AIDS eller kreft. Kreft vant med 7 dødsfall. THE END! Eller var det virkelig slutten? Nei! Roy frode våknet til live igjen! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Og som eneste menneske på jorden begynte han å bryte seg inn i butikker for å ta det han hadde lyst på. Så gikk han dithen hvor han tidligere ikke var gammel nok til å gå, og der fant han mange voksne filmer og blader, og han levde lykkelig.... Ihvertfall til høyrehånda var tom for energi... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det var da Roy Frode møtte Bernt Kurt, som kunne gi ham det høyrehånda nå ikke lenger kunne. Roy Frode ble blid, og levde lykkelig i noen dager til, selv om kroppsvekta til Bernt Kurt, som åpenbart hadde festet seg til R.F's tissemann vha vakuum i munnen etter en stund begynte å gi R.F ryggproblemer. (innvikla setning, enkelt budskap) Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Roy Frode gikk til kiropraktor og fikk lapper på ørene. Deretter forlot Bernt Kurt han, og stakk av med linsene hans. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (Hva med å copy\paste siste post forann sin del, for da blir det mye enklere å lese alt i siste post, enn å lese alle.. Før dette opp som en regel) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Men så kom det en kar ved navn Billy Bob Jonsendaffenschneider inn i bildet,og han var jammen meg ikke blid Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ballesparking var hans ess. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ballene til Roy Frode gjorde vondt, men den 17 årige lærern, med en kropp som en 20 åring, gjorde alt bra ved å blåse på ( :!: ) Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Slike tråder har en lei tendens til å ende i underlivet og har derfor uten unntak endt med å måtte stenges. Ser at dette heller ikke er regelen som bekrefter unntaket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg