Gå til innhold

Anbefalte, grafikkort under 1500kr?

neon123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har ett AGP skjermkort i maskinen din nå, derfor må du finne ett AGP skjermkort.

I underkant av 1500,- har du egentlig to valg som sagt tidligere, nVidia GeForce 6600GT eller ATI Radeon X800GT. Begge disse finnes også i AGP versjon. Har enda ikke sett AGP versjon av X800GTO, men det er godt mulig det finnes. Ytelsesforskjellen er minimal så det er egentlig hipp som happ hvilket du velger.

Jeg pleier å anbefale nVidia til Doom3 spillere og ATI til Half-Life 2 spillere.

Edit: skrivefeil.

Edit2: Når jeg sa at du har AGP var det fordi jeg så at du hadde ett 9600XT i profilen din, men når jeg leser det første innlegget ditt igjen så spør du jo om ett 9600XT er bra!? Bestem deg hva du har/vil ha... eller vil du bare at vi skal rose/kritisere det du har?

Så for å svare på det opprinnelige spørsmålet ditt: Nei, ett 9600XT er ikke bedre enn ett X700.

Endret av Falconer
Lenke til kommentar

Kan noen linke et x800gt - gto som har agp for meg?

Edit: i teorien finnes det ja, men finnes det noen som har det på lager? ikke som jeg kan se

Viser igjen til mitt innlegg med agp kort.

Skriv ned det nøyaktige navnet på hovedkortet ditt så kan vi forsikre oss hva du har.

Du kan høyre klikke - velge egenskaper - velge skjermkortet ditt å finne bus informasjon, men om du bruker intergrert er jeg ikke sikker. Men du kan uansett gå inn i bios (reboot - hold delete(på de fleste kort) nede når den første boot sekvensen dukker opp) å finne ut hvilken porter du har på hovedkortet ditt (ikke forandre på noen der om du ikke vet hva du gjør, bare se hehe)

Edit: alt tyder jo på at du har agp, men best å være sikker

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Hehe, ja er 100% sikker på at jeg har AGP, tørr ikke gå inn på de Tingene tilfelle noe blir daut:P Ellers takk:D

Men Som du sa så hadde jeg også ønsket om noen kunne gi meg en link til ATI Radeon X800GT ""AGP"" side.

Mange TaKK :!: :p

Lenke til kommentar

Inne!

Edit: i teorien finnes det ja, men finnes det noen som har det på lager? ikke som jeg kan se

har sett 3 webshopper som ikke har det inne, leverings datoen der må du ta med en klype salt, skulle jeg satset på dette ville jeg ha ringt å dokumenert en sikker dato.

Mulig de gidder å bestille et til deg også

Selv synes jeg det er kjekt å få med orginal spill og programmer, ble faktisk skuffet når jeg fikk gtx uten en skitt, masse flott bundle til grafikkort.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...