Raugen Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Skulle kanskje ha laget en ny tråd, men er det noen som har noen gode tips på kule front lykter til Golf 3 ? Skulle gjerne ha hatt med angleeyes Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Nummer tolv fra toppen her?? Ellers mye annet som de har der.. Edit: Gå inn på lykter > Hovedlykter > Golf III Endret 12. oktober 2005 av Pluggen Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Gir Angel Eyes bedre lys? Eller er det bare utsene messig? Hadde selv tenkt på disse: Hva tror dere? Ps.. Brukes begge? Eller er det en for fjern og en for nær lys? Endret 6. november 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Angel Eyes er bare parklysdelen i lampa.. Kun for å se fint ut, noe jeg mener det gjør Hva skal du ha de lyktene på? Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Bilen ser du hvis du følger en link på signaturen min... Men innmaten slik jeg ser det på dette bildet ser jo helt annderledes ut? Ser ikke ut som vanlige pærer? Eller? Ps. hvis jeg kjøper disse må jeg kjøpe noe ekstra da? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Skjedde ikke noe når jeg trykka på den, men så det er snakk om en Neon.. kommer jo ann på om pærene til kjøre- og fjernlysa er med, noe jeg vil tro... Til din bil det der? Så litt snodig ut Bilde der de montert på en "prøvebil"? Edit: Ikke stress med bilde du, monterte noen lignende på NFSU Endret 6. november 2005 av Pluggen Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Linken funker da den? x Bilen min! x Her da: http://www.cardomain.com/ride/845140/1 Hva mener du med montert på en prøvebil? Og så litt snodig ut? Her har du en som har det: Neon med Angel Eyes Endret 6. november 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Funka ikke på min PC, men whatever Kikka litt på NFSU, og fant noen lykter med lignende utseende som jeg monterte på den, og det kan bli kult det ja Lakker ramma i bilens farge da. Bare om du hadde et bilde der de sto på en demobil, men ordna det selv jeg Ikke meninga å ødelegge en tråd, så send meg en PM eller start en egen tråd du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå