AsconaB Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Kjøpte det i November ifjor. Har ikke brukt det så voldsomt mye, men når jeg skulle bruke det nå sist slo det seg av rimelig kjapt. Ladet det opp og brukte det kanskje i 6 minutter før det slo seg av igjen. Slo det på og lot det gå tomt for strøm uten å bruke det, ladet det så opp. Lå på lading en god stund etter at det begynte å lyse grønt for at ladingen var ferdig. Men det samme skjedde, snakket i tja, 10 min. kanskje og det slo seg av. Er vel batteriet som er kaputt ? Skulle vel få det på garantien siden det ikke er et år siden jeg kjøpte det engang ? En annen ting, har en t610 jeg kobler det til. Må ha bluetooth'en på konstant når jeg bruker det, altså uansett om jeg ikke snakker så må bluetooth være på for at neste inngående samtale skal komme til det. Er det slik på alle telefoner ? Går jo endel ekstra strøm. Lenke til kommentar
zand Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er såvidt jeg vet ingen telefoner som støtter at BT skrur seg på når noen ringer eller du ringer ut. Høres vel ut som at batteriet er gåent, og er ikke headsettet over et år gammelt kan du levere det der det er kjøpt og få det reparert på garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå