sablabra Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Jeg har et radeon 9600 256mb, og har klokket det litt med de nyeste omega driverene. Problemet er at når jeg spiller, så klokker det seg ned igjen etter omtrent 15min eller noe sånt. Er det mulig å slå av det, slik at det ikke klokker seg ned igjen? Takker for alle svar EDIT: Ser nå at jeg ikke postet denne i overklokkingsdelen Endret 1. oktober 2005 av sablabra Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Kanskje det klokker seg ned fordi det blir for varmt og proever aa beskytte seg selv mot havari? - Per Christian Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Kanskje det klokker seg ned fordi det blir for varmt og proever aa beskytte seg selv mot havari? - Per Christian Det er mulig det, men jeg vil likevel slå det av om det er mulig Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) prøvd Catalyst? *EDIT* Du finner driveren her Endret 2. oktober 2005 av briktern Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Les litt her. Såvidt jeg kan huske fra den tid jeg hadde en rekke 9600-kort, så er dette en velkjent "feature". Kortet klokker seg ned til default hver gang man kjører en 3D-app. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Les litt her.Såvidt jeg kan huske fra den tid jeg hadde en rekke 9600-kort, så er dette en velkjent "feature". Kortet klokker seg ned til default hver gang man kjører en 3D-app. Takk, takk! Holder på å laste de ned nå . Krysse fingrene for at det fungerer EDIT: Innlegg nr.1000 Endret 2. oktober 2005 av sablabra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå