Gå til innhold

Liker du skolen?

Jannis-15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Jannis-15!

Liker skulen eg.Skal begynne på skule igjenn etter to års jobbing.

Men,om eg er enig i alle deler av skulevesenet er noko anna.

Men,det finst personer i deler av verden som ikkje får muligheten til å gå på skulen/utdanning. Som sikkert ville gitt mykje for å få muligheten til å gå på skule og få seg ei utdanning.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Skole? Om jeg liker skolen jeg gikk på eller om jeg liker skole i det hele tatt?

Vel.. Skole er noe alle må ha for å få samfunnet til å gå rundt...

Jeg er jo ferdig på skolen, men skal kanskje begynne på an igjen om en stund. Og ja, jeg liker det hvis det er noe jeg interesserer meg for.

Eldre historie og nynorsk? Nei takk... Elektronikk, fysikk og matte sier jeg gjene ja takk til.,.. Kommer seff an på hvem som er læreren også, da.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-17 20:59, skrev Johan:

Det norske skolesystemet er alt for dårlig. De som er flinke får for lite utvikling. De som har det vanskelig får for lite hjelp. De som er i midten har det vbest

Akkurat det er jeg enig i, har forresten god erfaring med det og. I hvilken ende av skalaen jeg satt i for være det samme, men jeg syntes skolen var helt ok for ny kunnskap er lik ny makt.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-17 20:59, skrev Johan:

Det norske skolesystemet er alt for dårlig.

Enig der, men det er jo lov å velge å ikke gå på norsk skole, koster jo en liten slump med penger, men jeg synes i alle fall at det er verdt det. Prøvde allmenn en liten stund, men det var for kjedelig. Liker meg finfint der jeg går nå (ikke offentlig norsk skole).

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-01 11:55, skrev SirHartge:

Jeg liker skolen.. mhm. I dag skal jeg på skolen 12-14. Det er bare fordi det passer seg slik, ellers så hadde jeg lett skulka. Er kjedelig med sommerferie, for da må jeg jobbe hver dag:(

Daka niten... :razz:

Men det blir da penger av det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...