Jannis-15 Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 som emnet sier, Liker du skolen...? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 beklager men jeg er ferdig med skolen jeg .. men jeg likte skolen... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 men hvorfor i ******* skal de ta beslag av så mye tid?! :???: Lenke til kommentar
Johan Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Det norske skolesystemet er alt for dårlig. De som er flinke får for lite utvikling. De som har det vanskelig får for lite hjelp. De som er i midten har det vbest Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Hei Jannis-15! Liker skulen eg.Skal begynne på skule igjenn etter to års jobbing. Men,om eg er enig i alle deler av skulevesenet er noko anna. Men,det finst personer i deler av verden som ikkje får muligheten til å gå på skulen/utdanning. Som sikkert ville gitt mykje for å få muligheten til å gå på skule og få seg ei utdanning. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Quote: sjanten skrev (2002-08-17 20:57):men hvorfor i ******* skal de ta beslag av så mye tid?! Tja si det, Du og eg trenger litt lang tid på å lære noe fornuftig som kan brukes senere i livet. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 fins gode og dårlige sider ved skolen.. men liker den jeg;-) spesiellt hvis man lærer noe man er interresert i. Mvh. Morten Holje VKII Kontor/Data aka Boqs Lenke til kommentar
magh Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Jeg tror kanskje at en liten grad av interesse for skolen hos meg vil oppstå når jeg en gang er ferdig. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg synes skolen er bra , jeg. Hadde det ikke vært kjedelig uten skole? Bare tenk over det. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Skole? Om jeg liker skolen jeg gikk på eller om jeg liker skole i det hele tatt? Vel.. Skole er noe alle må ha for å få samfunnet til å gå rundt... Jeg er jo ferdig på skolen, men skal kanskje begynne på an igjen om en stund. Og ja, jeg liker det hvis det er noe jeg interesserer meg for. Eldre historie og nynorsk? Nei takk... Elektronikk, fysikk og matte sier jeg gjene ja takk til.,.. Kommer seff an på hvem som er læreren også, da. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg liker skolen.. mhm. I dag skal jeg på skolen 12-14. Det er bare fordi det passer seg slik, ellers så hadde jeg lett skulka. Er kjedelig med sommerferie, for da må jeg jobbe hver dag:( Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg var så glad i skolen at jeg slutta. :smile: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-08-17 20:59, skrev Johan:Det norske skolesystemet er alt for dårlig. De som er flinke får for lite utvikling. De som har det vanskelig får for lite hjelp. De som er i midten har det vbest Kanskje derfor eg aldri lære noke nytt Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-08-17 20:59, skrev Johan:Det norske skolesystemet er alt for dårlig. De som er flinke får for lite utvikling. De som har det vanskelig får for lite hjelp. De som er i midten har det vbest Akkurat det er jeg enig i, har forresten god erfaring med det og. I hvilken ende av skalaen jeg satt i for være det samme, men jeg syntes skolen var helt ok for ny kunnskap er lik ny makt. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-08-17 20:59, skrev Johan:Det norske skolesystemet er alt for dårlig. Enig der, men det er jo lov å velge å ikke gå på norsk skole, koster jo en liten slump med penger, men jeg synes i alle fall at det er verdt det. Prøvde allmenn en liten stund, men det var for kjedelig. Liker meg finfint der jeg går nå (ikke offentlig norsk skole). Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Ja, jeg liker meg på skolen ja. Hvorfor i ******* skulle jeg ikke det? Lærer veldig mye nyttig, uten skolen hadde jeg vært en dum jævel som kanskje ikke kunne skrive dette her engang. Skjønner ikke hvorfor dere pubertetsbarn hater skolen... Det går nok over ser du, hormona må ta slutt en gang. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 11:55, skrev SirHartge:Jeg liker skolen.. mhm. I dag skal jeg på skolen 12-14. Det er bare fordi det passer seg slik, ellers så hadde jeg lett skulka. Er kjedelig med sommerferie, for da må jeg jobbe hver dag:( Daka niten... :razz: Men det blir da penger av det Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: SirHartge skrev (2002-11-01 11:55):Er kjedelig med sommerferie, for da må jeg jobbe hver dag:( Du må bare nyte skolen og fritiden din nå, Når du begynner å jobbe fast har du ikke mye fritid lenger Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 NEI jeg liker ikke skolen :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Blir et hat/like forhold for meg. Jeg synes det til tider er møkkakjipt og vet om mye jeg ville hatt anerledes. På den andre siden så ville jeg ikke likt å ikke fått noe skolegang i det hele tatt. Både av sosiale(!) og læremessige grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå