Eirik-h Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Jeg har en kamerat som skal selge sin bærbare pc. Det er en cybercom MD 95072 Han ga 11000 for den ny. Her er spesifikasjonene: 15.2" Skjerm ca 4 timer batteritid Intel Pentium M 1.70 Ghz prosessor Ethernet og Fast Ethernet LAN port Intel Centrino mobile technoligy innebygd WLAN (trådløst nettverk) ATI Radeon 9600/9700 64mb videominne skjermkort Realtek AC97 soundblaster pro lydkort 512 DDR minne 80 Gb harddisk fra hitachi 3 USB porter DVI utgang til skjerm TV-ut port DVD+-R/RW 8x hastighet på DVD+-RW IRD på venstre side plass til 1 ekstra uttbyggings kort på venstre side minnebrikke leser 5in1 Modem port programvare = Windows XP Home edition, MS Works 8.0, Nero 6, Microsoft Flight Simulator 2004 Er denne verdt 4500kr? Den er 9 måneder gammel. Gjør det mye at skjermkortet bare har 64mb? Det er jo Radeon 9600/9700(veit ikke hvorfor han har skrevet 9600/9700) Det er ihvertfall bedre enn mitt gamle som jeg har nå.. 9200SE 128mb.. fikk 640 på 3dmark 03 Setter stor pris på svar. Endret 2. oktober 2005 av Eirik-h Lenke til kommentar
gixer Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Syns det er en helt grei pris! Hvis man skal kjøpe noe tilsvarende nytt så koster det nesten dobbelt så mye. PSData selger en ganske likt utstyrt maskin til 8595kr. Skjermkortet er helt greit, men det er langt ifra det raskeste man får. Det hele kommer ann på hva du skal bruke maskinen til. Endret 1. oktober 2005 av gixer Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 jeg hadde gått for den... Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det var jo en veldig grei pris for den maskinen, så jeg ville gått for den hvis du er sikker på at alt er inntakt og i orden Jeg kjøpte den Tundraen som er linket til over helt nylig og er veldig fornøyd med den, og som man ser er jo maskinen du titter av samme ulla. Grunnen til at han skrev 9600/9700 kan vel være at 9700/9700pro mobile-kort yter mye det samme som et vanlig 9600pro-kort til stasjonære maskiner. Skjermkortet er helt streit og funker helt fint til de fleste spill, bare ikke regn med å kunne sette alt på high med mye AF og AA. Dette er ikke noe å satse på hvis du er en skikkelig gamer og er hypp på topp grafikk med topp ytelse. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det var en kjempegod pris dersom maskinen ikke er ripete/bulket og lignende. Batteriet kan vel også være slitt, men slikt må man regne med. Spesifikasjonsmessig er det kjempemye for pengene. Evt. smarte oppgraderinger til denne vil være å doble RAM-mengde, kjøpe seg et nytt originalbatteri dersom det gamle er veldig slitt, og/eller oppgradere harddisk hvis denne er på 4200rpm. Jeg sitter selv på en bærbar med 80GB 4200rpm. Fikk beskjed fra leverandør at det skulle være 5400rpm, men nei. Loading av spill og Windows/programmer generelt går treigt, ihvertfall i forhold til min Raptor. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Jeg har sett maskinen og den er intakt. Batteriet var ganske bra også sa han. Han skal sende den inn til rens før jeg får den så den kommer til å være som ny. Men tusen takk for alle svar. Det hjalp meg virkelig. Edit: Grunnen til at jeg får den såpass billig er for at han har litt mye penger.... Endret 2. oktober 2005 av Eirik-h Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Fin pc til billig penge. Jeg hadde kjøpt den til den prisen. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Kjøp deg LCD-skjermrens og komprimert luft ("luft på boks"), så gjør du rensejobben helt selv for 200,- Jeg hadde ikke nølt et sekund med å slå til på den prisen. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Veldig bra pris fo den der ja. Eg hadde kjøpt den for den prisen. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Kjøp deg LCD-skjermrens og komprimert luft ("luft på boks"), så gjør du rensejobben helt selv for 200,- Jeg hadde ikke nølt et sekund med å slå til på den prisen. Hvorfor skal jeg gjøre det når han sender den inn på egen regning? Jeg får den jo for 4500kr uansett..... Han skal sende den inn unasett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå