Oly Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Bestillte for noen uker siden en Viewsonic N2010 20" LCD-TV, som skulle bli brukt til konsoll-spilling (PS2, Xbox & GameCube). Da jeg plasserte skjermen på TV-bordet, og hadde koblet til de nødvendige ledningene, kom den store skuffelsen. Bildet på LCD-TVen var altfor lyst. Det som skulle være sort på skjermbildet, var nesten lysegrått, og dette kunne ikke forandres på gjennom TVens hovedmeny på noen måte (Prøvde å stile inn Contrast, Brightness osv, uten resultater). Bakgrunnsbelysningen på LCD-TVen var rett og slett altfor lys. Få dager senere, returnerte jeg LCD-TVen. Har tidligere lest at svartfragen på LCD-TVer kan gå mot mørkegrått, men denne TVen tok kaka. Lurer derfor på om noen av dere har anbefalinger av "gaming" LCD-TVer (Med gaming, mener jeg en LCD-TV med en oppløsning som er lik den på dagens konsoller, som per i dag er 640x480)? Krav til LCD-TVen er at den har component-inngang (for å få best mulig bilde på konsoll-spillene mine), har et akseptabelt sortnivå, og kjører PS2, Xbox og GameCube spill uten å vise ujevnheter i bildekvaliteten. (LCD-TVen trenger ikke nødvendigvis å ha en oppløsning på 640x480, fordi hvis noen av dere mener at en LCD-TV med en oppløsning på f.eks. 1280x720 kan kjøre dagens konsollspill uten ujevnheter i bildekvaliteten, vurderer jeg heller en slik LCD-TV). Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Tja ikke for å være frekk men til denne prisen er det lite å forvetete av en LCD-TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå