Dream_0n Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) ja kjøpte midi kabinette men så fant eg ut at eg hadde micro hovedkort er der noen eg kan gjøre for å få det til å passe?? link til kabinettehttp://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308941&cks=PRL Endret 1. oktober 2005 av Dream_0n Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hva slags kabinett kjøpte du? Link? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Det står at det bare støtter ATX, med andre ord, det støtter ikke mATX. Du KAN jo modifisere kabinettet, slik at det passer med hovedkortet ditt, men jeg har heller ville sendt tilbake/levert tilbake kabinettet, og kjøpt meg et nytt ett. Endret 1. oktober 2005 av Moltrez Lenke til kommentar
haakie Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 synes jeg har sett en slags adapter for dette men husker ikke hvor. husk og skriv norsk i dette forumet!... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 synes jeg har sett en slags adapter for dette men husker ikke hvor. husk og skriv norsk i dette forumet!... lol? et adapter som gjør om atx fester til matx? litt av et "adapter" gitt Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 synes jeg har sett en slags adapter for dette men husker ikke hvor. husk og skriv norsk i dette forumet!... lol? et adapter som gjør om atx fester til matx? litt av et "adapter" gitt hehe.. spørs.. send tilbake kassa du, og kjøp deg en annen Aspire X-QPACK ser digg ut Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 den kassa der fikk jeg for en uke siden, deilig, men var litt tynt stål :S veide lite da Lenke til kommentar
haakie Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 synes jeg har sett en slags adapter for dette men husker ikke hvor. husk og skriv norsk i dette forumet!... lol? et adapter som gjør om atx fester til matx? litt av et "adapter" gitt det var slike "stenger" du skrudde på og der med så paste de. men hovedkortet stakk ca 2cm ut fra plata hvis du forstår Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 M-ATX skal gå, flytt spacere, SUPPORT MOTHERBOARD MOTHERBOARDS: ATX, MICRO-ATX, BABY AT http://www.nzxt.com/NemesisElite.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå