ViperOz Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 jeg har en giant radiator som jeg synest er litt liten jeg har lyst på en som dekker hele sidedøren på ett servertower noen som vet hvor jeg kan skaffe det ? Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Hos din lokale høgger. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Quote: Den 2002-08-17 19:30, ViperOz skrev:jeg har en giant radiator som jeg synest er litt liten jeg har lyst på en som dekker hele sidedøren på ett servertower noen som vet hvor jeg kan skaffe det ? Jeg solgte en som dekte hele sidedøra pået chieftec towertil en av folka i ok. Det var enten Kjell eller Lars. Spørs dem og hør om dem vil selge den. Vis jeg husker rikdig var den 55*35*5 cm. Du kan gå på høggern og spørre etter en radiator/varmeregister til Fiat Uno Turbo. De fins sikkert flere på den størrelsen du skal ha. Vis du trenger vifte til en slik radiator så harjeg en liggende som passer den radiatoren. Eneste minus med denne er at den trenger en vask og trekker veldig mye strøm (Trur det var 120W eller.no) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Nei nei, ikke varmeregister. Bruk bilradiatoren dvs den som sitter helt forann i motoren. Denne er enklere å demontere enn varmeregisteret og den er *mye* større :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå