Panic Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Noen her som vet når Sony A-1000/A-3000 kommer ut for salg i Norge? (Kuuuuuul mp3-spiller ) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Var på hjemmesiden til sony style (nettbutikken til sony) står at den kommer ut i november. http://shop.sonystyle-europe.com/SonyStyle...s=mp3&langId=EN Lenke til kommentar
Panic Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Ikke før november, skulle hatt den til 24.0kt jeg. (Får håpe den kommer før) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ikke før november, skulle hatt den til 24.0kt jeg. (Får håpe den kommer før) Den kommer nok neppe så tidlig. Var på et kurs der bl.a. Sony var på onsdag og torsdag og de hadde ikke fått inn dummy'er engang fordi det var en stund til den ble lansert, de sa den var venta inn i butikkene i månedsskifte oktober-november. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Irriterende Jeg får bare håpe på det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå