SpaceFrog Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ja her kan dere jo poste ut litt hva dere syns da. Litt grei info for deltakere her: ------DC HUB------- Bylan.no-ip.info:1337 ------Vinnere-------- Blir oppdatert Mvh Spacefrog Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 oh.. sku såå ønske jeg var der Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 kjipt at jeg ikke fikk nettverk før nærmere kl tre i dag ettermiddag da...men ellers er det jo helt supert. håper noen setter opp en lokal BF2 server snart, ellers blir det vel mer wc3 på meg. appropos er nettradioen til bylan på www.ageradio.no, greit å ha litt å høre på mens man sitter her. Ha det gøy på lan folkens. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ville fjerna den hub-adressen hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ville fjerna den hub-adressen hvis jeg var deg. Folk som ikke er der kommer ikke inn, uansett. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Har vært helt greit egentlig. Fredagen, og lørdag morgen gikk jo bare med til å scanne gjennom PC'ene for Virus. Sikker på at vi satt i 7-8 timer uten internett å scannet gjennom. Tilleg til det, når vi skulle ha loggen oppe for kontrolasjon av var det jo selfølgelig noen på rekken som bare gikk inn Windows som begynte å tegne i paint. Måtte boote fra CD, hvis vi ikke gjor det kunne vi få enda mer virus. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jippi, virus place number one eller? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Da nærmer byLAN seg slutten. hva synest dere da? har hatt det gøy jeg, delt masse filer på den lokale dc serveren, og spillt mange gøye spill. Hva rekke/plasser satt dere på? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jo, det var gøy det her. Ble litt for mye soving på meg Jeg satt på rekke 6B plass 17. Men jeg savnet at vi ikke spilte WC3 i venneflokken min =( Det gikk stort sett bare i WoW med de... Litt kjipt det med nettet, men ellers var det toppers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå