-swifty- Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 morn! Jeg hadde tenkt og arangere et lan på skolen min, så jeg lurer på om noen av dere vet om et firma som leier ut nettverks utstyr billig... en jeg kjenner har fått leie alt han trenger av utstyr ( switsher osv ) til 100stk. til ca 2000,- gor en helg, men han vil ikke si fra hvor. Så vet dere om et firma som leier ut??... Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Hei Du kan få leid nettverks utstyr hos KANDU. http://www.kandu.no Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Quote: Den 2002-08-17 19:12, -swifty- skrev:morn!Jeg hadde tenkt og arangere et lan på skolen min, så jeg lurer på om noen av dere vet om et firma som leier ut nettverks utstyr billig...en jeg kjenner har fått leie alt han trenger av utstyr ( switsher osv ) til 100stk. til ca 2000,-gor en helg, men han vil ikke si fra hvor. Så vet dere om et firma som leier ut??... Han vil ikke si hvor han har leid det? Hvorfor i all verden vil han ikke det? Her er det noen ulovligheter ute å går, så regn med at du må betale litt mer for lovlige løsninger. Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 han sier det ikke for at han vil ha penger for at han skal si det. Han er slik at han skal ha penger for alt mulig. :sad: [ Denne Melding var redigert av: -swifty- på 2002-08-17 20:32 ] Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Da kan du bare drite i han ... Kan han ikke oppføre seg, så er han ikke til å stole på => ikke verdt å risikere penger på. Hvor i landet skal du ha det LAN'et ? Det finnes en del datagrupper som har en del stæsh liggende. :wink: Og hvor stort LAN skal du ha ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå