Gå til innhold

pc finner ikke videokamera

Anbefalte innlegg

kobler til både usb og usb2. Får samme svar: ekstern spiller koblet til. Please insert disk. Har installert driverne som fulgte med kameraet, emn det hjelper ikke. Søker på Panasonic sidene etter software, men der finner jeg ikke noe til videokamera, bare fotoapparat. Noen som kan hjelpe?

Mv Trond

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kva vil du? Overføre stillbilete frå minnekort, eller video frå tape?

Om det er det siste, gløym USB, og få tak i firewire (og kjend som IEEE1394, i.Link, DV-inn/ut). Det er firewire som er standarden for overføring av video til PC frå kamera, medan USB berre er brukande til å overføre ting frå minnekortet. Det har vore ein del trådar om dette emnet dei siste månadane, so om du søker finn du meir info.

Om det er det fyrste, er det ikkje sikkert du treng drivarar ein gong. Når eg kopla til mitt Sony-kamera med Memory Stick for fyrste gong, installerte Windows (XP) automatisk nokre drivarar, og Memory Sticken kom opp som ein ekstra harddisk (F: Flyttbar Disk) i Min Datamaskin.

Lenke til kommentar

Las du det andre avsnittet av det førre innlegget mitt?

Om det er det siste, gløym USB, og få tak i firewire (og kjend som IEEE1394, i.Link, DV-inn/ut). Det er firewire som er standarden for overføring av video til PC frå kamera, medan USB berre er brukande til å overføre ting frå minnekortet. Det har vore ein del trådar om dette emnet dei siste månadane, so om du søker finn du meir info.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...