[SK]Eagle Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Har et speedtouch 510i modem som går gjennom en D-Link DI-624 Trådløs router. Problemet er routeren, har hatt en annen d-link og det var sånn med den og.(Har fått det til med andre routere) Så egentlig lurer jeg på om det i det heletatt er mulig å åpne portene gjennom denne routeren? Lenke til kommentar
[SK]Eagle Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Ingen som vet ? Må da være noen som har fått det til gjennom en d-link. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jada, det er fullt mulig det. Du kan se på www.portforward.com hvordan du åpner porter. Lenke til kommentar
[SK]Eagle Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Altså, portene er åpnet i modemet og routeren, men på en eller annen måte vil de ikke åpne seg fordet. Aktiv funker nå ikke, å det er 120 % sikkert at det er routeren som er problemet. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Følger du denne SKAL det gå. Gjør det ikke det ligger feilen mellom stolen og tastaturet. Endret 2. oktober 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
[SK]Eagle Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Fikk det til nå, måtte først åpne portene til routeren gjennom modemet og deretter åpne de gjennom routeren til min maskin Problemet var egentlig av modemet registrerte en helt annen ip til routeren en dataen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå