Gå til innhold

Hvor ser du deg selv om 10 år.....?


Snublefot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

25 år,

 

Er ferdig med utdannelsen, jobber som reperatør på et radio&TV verksted(Har stedet klart, jobber litt der nå også), har en flott hund som bare vil meg vel, Et ganske stort akvarium på stua, en egen leilighet med ikke alt for stort lån, har en Folkevogn bolbe og hver måned er det tradisjon og hente søs og dra opp på TAK som da har flyttet til byen på en hybel.

 

Det jeg har glemt legger jeg til etter hvert.

Lenke til kommentar

Håper:

 

26 år. Nyutdannet forsker med ca, 1 mill. i årsinntekt. Flott hus sentralt i Trondheim. En vakker, smart og blid kone, men ikke barn enda. På si er jeg vokalist i to band, det ene er black metal og det andre er en eller annen form for avant-garde/prog. metal.

 

Tror:

 

26 år. Relativt nyutdannet et-eller-annet innenfor kjemi eller fysikk. Har en litt over middels bra betalt jobb. Singel. Bor i en leilighet enten i Trondheim eller i Oslo. Bruker mye tid foran PC'en.

Lenke til kommentar

Meg om 10 år:

 

- En ettertraktet filmfotograf/klipper som skriver manus på si og har lyst til å utvikle seg videre innenfor regissør-delen.

- Jeg kan se tilbake på prisene jeg vant for min første ordentlige kortfilm-produksjon og dyttet jeg da fikk inn i bransjen.

- Jeg håper såklart jeg har no form for hus eller leilighet

- At jeg er en foreleser av no slag hos NISS for Film og TV-akademiet

 

Sånn ca.

 

Også titter jeg innom forumet og diverse irc-kanaler for å mimre the good old days

Lenke til kommentar

Om 10 år er jeg 28 (nesten 29) og jeg ser for meg at jeg er i arbeid (hva slags er usikkert) hvor jeg tjener ganske greit. Tror nok jeg ikke har gitt helt slipp på "ungkarslivet" enda da den tid kommer og ergrer meg over at jeg ikke har etablert meg skikkelig enda. Tipper jeg bor i en ikke så altfordyr leilighet og kjører en altfordyr bil :p Uansett er jeg sikkert fortsatt like tekno freak som jeg er nå haha.

 

Jeg tror også at innen 10 år har jeg rukket å reist rundt i de fleste deler av verden, da spesielt i vest-europa og USA for å dra på konserter, men også til litt mer varme land bare for å slappe av.

 

Skal heller ikke se bort i fra at jeg mulgens har flyttet til USA for å jobbe/bo der, enten i Florida eller California (jeg hater alt som heter snø og kulde :p).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...