nerd-light Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 på grunn av trangt arbeidsmarked og økende befolkning jobber jeg som lagermedarbeider på bunnpris. Selv om jeg har fem års høgskoleutdanning siden de da har fått automatiserte selvbetjente kassesystemer, trenger de ikke folk til å sitte i kassa Eller kanskje jeg er drosjesjåfør med en flygende bil, og plutselig detter det en dame gjennom taket mitt, mens jeg suser rundt og ser etter kunder, og hun snakker et uforståelig språk tok du hainn Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Om 10 år, kjører jeg kona i Mitsubishi Lancer Evo 10 til sykehuset for å føde mitt første barn. Samtidig driver jeg data-produksjon for et av norges største firma, og lever et avslappet og lykkelig liv med fruen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Om 10 år er den 28 år gamle meg ferdig utdannet. Kanskje som advokat. Har en pen liten leilighet i Oslo, har samboer, betaler ned på lånet, har fet datamaskin. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 I graven, satser på hjerteinfarkt eller kreft når jeg er 24. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Om 10 år er jeg muligens å finne i et tv-produksjonsrom som sjef. eller så holder jeg på med mitt femte år på MF. Uansett så er jeg gift innen den tid Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Fet utdanning innen elektonikk. Tjener bra, har dame og hus. Jeg skal også ha kontakter innen regjeringen som skal blant annet gjøre det ulovlig og få unger Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg skal også ha kontakter innen regjeringen som skal blant annet gjøre det ulovlig og få unger :-) Da blir det bare enda flere unger enn før vi har en tendens til å gjøre det som ikke er fullt så lov, men veldig spennende:p Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) 1. om 10 år er jeg forhåpentligvis programmerer for DARPA, har bra lønn, kanskje dame, greit hus og en passe stor båt har vel sikkert fått noen barn også 2. jeg har startet ett fett verksted hvor jeg styler, trimmer og får inn fet lyd i biler, har ingen dame, ingen unger(som jeg vet om) har egentlig ikke noen store planer for fremtiden, men begge disse alternativene er ting som har en relativ stor sjanse for å skje... men jeg blir vel egentlig bare med dit livet tar meg, prøver å sikte litt, men jeg kommer dit jeg kommer edit: kommer nesten garantert ikke til å bli i norge så veldig mange år fremover... Endret 1. oktober 2005 av aklla Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Om ti år har jeg kommet straight to hell. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Forsker innen molekylærbiologi i Japan, Kina eller USA. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Om 10 år er jeg sjef for Playboy Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Når jeg er 27 år er jeg akkurat ferdig med lærerutdannelsen min og er nå lærer på VGS eller universitet. Jeg holder fortsatt på å studere for å få lektor grad i minst et fag. Bor da sammen med kjæresten min, og vi er forlovet. Det er antageligvis ikke lenge før vårt første barn kommer Tihi Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Midt i en pre-midtlivskrise, hvor jeg skjerlver med tanken på at det er under 2 år til jeg er 30. På tide å begynne å spare til Harley Davidson, ble mer kles-fokusert og begynne å stelle hud/hår mer enn praktisk talt nødvendig. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Om 10 år er jeg 24 år. Jeg sitter sikkert bak en pc, på en stol og ser på en skjerm. TRykker og styrer gjør jeg og Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 hmmm veldig lite science fiction i denne tråden, folk har bena på jorda Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Om 10 år? Har ikke planer om å leve så lenge. Men man tar det som det kommer.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 død Second that. Død av utmattelse etter et 82-timers forummaraton. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Tja, døden skal man ikke undervurdere. Hvor ofte smiler man tilbake til alt her i verden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå