Scatch Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 25 år. Rik. Dame. Hus/leilighet. Ferdig med det meste av utdannelse. Håper jeg Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Da bor jeg vel i et selvbygd hus på minst 200 m² Grunnflate, 3 etg, 1 hund, perfekt kone, jobber svart for kompiser, kjører skyline, har én hytte på oppdal, og en ved sjøen en plass.. Ooog, jeg kjører også Yamaha R1 & Ktm 525 exc til show-off Endret 1. oktober 2005 av christer-R Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 om ca 10 år vil jeg ifølge planen igangsette del 3 av planen om verdensherredømme. men tviler det blir noe av. må vinne 5 millioner i lotto først Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Om 10 år er jeg steika rik Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) -Rik -Har en nissan skyline, Ford GT40(orginalversjonen), gaffeltruck og harrier i garasjen -4 store hus(The White one, the one first in "Drammensveien", the one im in now, and one on the moon) -Eier texas -Vant søksmålet mot Bill Gates, om at Microsoft ble grunnlagt av meg EDIT- også seriøst: -Hus -Bil(skyline??) -Litt penger da? Endret 1. oktober 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Folkens, vær litt seriøse da. Goophy er sannsynligvis den som er mest seriøs her. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Et seriøst innlegg: - Bra trent - Har dame - Har hus eller Leilighet - Har lengre hår - Bra utdanning EDIT: Punkt nr.2 på lista er vel mer håp enn forventning ("Nice guys always finish last")... Endret 1. oktober 2005 av superseven Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Om ti år holder 26-årige Axel enda på med en eller annen høyere utdannelse av noe slag, og han kjeder seg. Eller: han har begynt i fast jobb av et eller annet slag (sikkert ikke) og kjeder seg. Et alternativ som ikke finnes er at Axel er arbeidsløs, eller på kjøret eller noe psyko-greier. Han er for prinsippfast til det. Nei, Axel er nok under en eller annen form for utdanning. Men en ting er sikkert: Han er fast bestemt på å utføre en eller annen større innsats for samfunnet og verden. Eller bare for seg selv? Nei, han vil gjøre et eller annet som gagner både ham selv og andre. Noe sånt. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Om 10 år så er jeg sikkert fult utdannet sivil ingeniør i romteknologi i tillegg til at jeg også er dataingeniør. Jeg jobber i en eller annen norsk bedrift som driver med våpenraketter og har funnet meg en ordenlig hot og jordnær jente Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 funnet meg en ordenlig hot og jordnær jente haha hot og jordnær? jaja det er vel lov å drømme... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) funnet meg en ordenlig hot og jordnær jente haha hot og jordnær? jaja det er vel lov å drømme... lov å håpe vel? Edit: Dessuten er det subjektivt, ikke objektivt Edit2: Bare jeg tenker meg om så tar du feil. De finnes. Stikkordet er sykepleiere. Har møtt på flere som både ser bra ut og er fordømt hyggelige. Endret 1. oktober 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Jeg kommer vel til å være død, kjørt meg ihjel av en alder på 28 år ung på en Buell, lå vel i en 300 kmt ca før det smalt nei men seriøst jeg håper jeg har en garasje med plass til 3 biler En Chevrolet Camaro, Chevrolet Nova og en Toyota Chaser og seff en Buell jeg bor da oppå garasjen....blir digg Endret 1. oktober 2005 av Slipknot Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 da er jeg 26 år.. hmm.. har sikkert en sikkert en gammel rallskralla av en bil.. og sitter med dataen hele dagen.. arbeidsledig og greier.. men satser på å bli noe.. og tjene penger.. og ha feet pc Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 25 år, pen kone, jobber med data/elektronikk og har planer om å tjene gode penger på det Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 da er jeg 26 år.. hmm.. har sikkert en sikkert en gammel rallskralla av en bil.. og sitter med dataen hele dagen.. arbeidsledig og greier.. uæææh eksen min jo! Nei, styr unna den du.. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 plan A: jobbe som gamedesigner, bo hvorsomhelst jeg kan få en jobb innenfor spillindustrien. plan B: være 100% frisk og uføretrygda sån at jeg kan leve som pro-gamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Forhåpentligvis eiendomsmegler (eller noe i den dur) som tjener mye penger. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 dyktig musiker second that! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå